جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رویداد ایران موبایل سامیت با حضور متریکس و دیگر فعالان حوزه موبایل برگزار شد + [گزارش تصویری]

فهرست محتوا

اولین رویداد موبایلی ایران، ایران موبایل سامیت در روزهای 30 و 31 خرداد 1398 در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار شد. متریکس در هر دو روز حضوری پر رنگ در این رویداد داشت؛ نه تنها در بخش نمایشگاهی بلکه در کارگاه‌ها و سخنرانی‌ها. کارگاه «اتریبیوشن موبایل چیست و چرا دیجیتال مارکترها به آن نیاز دارند» توسط صادق محسن نیا، مدیرعامل متریکس در روز اول آن و سخنرانی علی سلطانی، مدیر محصول متریکس در مورد «نصب تقلبی و راهکارهای مقابله با آن» در روز دوم این رویداد برگزار شد.

در رویداد ایران موبایل سامیت درباره هر آنچه که رشد و پیشرفت در زمینه موبایل را به همراه داشته باشد، صحبت شد و تمام کسانی که به نحوی کسب‌وکار و زمینه فعالیتشان با موبایل در ارتباط است در این رویداد حضور داشتند. کافه‌بازار، کوایز آو کینگز، آوا گیمز و تپسل بخشی از شرکت‌کنندگان و حامیان اولین رویداد موبایلی ایران بودند.

محورهای اصلی این رویداد شامل بخش‌های زیر بود:

  • نوآوری و رشد
  • تبلیغات موبایلی
  • ترافیک و جذب کاربر
  • اپلیکیشن‎های پرداخت
  • بازی‎های موبایل و درآمدزایی
  • اپ استور

اتریبیوشن چیست و چه ضرورتی برای دیجیتال مارکترها دارد؟
بخوانید

کارگاه اتریبیوشن موبایل با ارائه‌ای از صادق محسن نیا

همانطور که گفته شد، موضوع اتریبیوشن در یکی از کارگاه‌های اولین روز رویداد ایران موبایل سامیت مطرح شد. نکات کلیدی این کارگاه عبارت است از:

  • توضیح نسبت آنالیز موبایل مارکتینگ با فضای کلی دیجیتال مارکتینگ
  •  تشریح تفاوت اتریبیوشن و آنالیتیکس
  • نحوه عملکرد اتریبیوشن، مدل‌ها و روش‌های اندازه‌گیری
  • معیارهای انتخاب یک سرویس اتریبیوشن
  • مهمترین شاخص های کلیدی عملکرد (KPIs) در آنالیز موبایل مارکتینگ
  • مروری بر ترکرهای موجود در جهان و سهم هرکدام از بازار
  • تعریف تقلب موبایلی، وضعیت آن در جهان و انواع تقلب‌های موبایلی
  • مطالعه موردی داشبورد ترکر متریکس

رویداد ایران موبایل سامیت با حضور متریکس و دیگر فعالان حوزه موبایل برگزار شد + [گزارش تصویری]
بخوانید
”]

سخنرانی در مورد تقلب موبایلی از علی سلطانی

همچنین در بخش سخنرانی‌ها، علی سلطانی، مدیرمحصول متریکس به ارائه‌ای با موضوع نصب تقلبی و راه‌های مقابله با آن پرداخت:

  • جریان تقلب در اکوسیستم موبایل مارکتینگ
  • اهمیت نصب تقلبی به عنوان یک معضل جهانی
  • انواع تقلب موبایلی
  • راهکارهای مقابله با تقلب موبایلی

در ادامه بخشی از تصاویر این رویداد را خواهید دید:

میلاد نوری کووردینیتور رویداد ایران موبایل سامیت میلاد نوری، هماهنگ کننده این رویداد “ایران موبایل سامیت” درباره چگونگی برگزاری این رویداد و اهداف آن، گفت اولین دوره رویداد ایران موبایل سامیت با هدف گردهم آوردن بازیگران اصلی و بزرگ صنایع مبتنی بر موبایل برگزار می‌شود. معاون مارکتینگ ایرانسل در ایران موبایل سامیت لری انتز، معاون مارکتینگ ایرانسل یکی از سخنرانان اصلی و کلیدی رویداد ایران موبایل سامیت بود.

غرفه متریکس در رویداد ایران موبایل سامیت متریکس به عنوان یکی از شرکت‌کنندگان و حامیان اولین رویداد موبایلی ایران در موبایل سامیت حضور داشت.

کارگاه اتریبیوشن موبایل صادق محسن نیا یکی از کارگاه‌هایی که در اولین رویداد موبایلی ایران برگزار شد در مورد اتریبیوشن موبایل و ضرورت آن برای دیجیتال مارکترها بود.

سخنرانی علی سلطانی مدیر محصول متریکس در مورد نصب های تقلبی اپلیکیشن تقلب های موبایلی یکی از موضوعات مورد بحث در رویداد ایران موبایل سامیت بود که توسط علی سلطانی از متریکس ارائه شد.

امین فروغی و اینفلوئنسر مارکتینگ امین فروغی مدیر اپلیکیشن تگرو در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ سخنرانی کرد.

فضای نمایشگاهی ایران موبایل سامیت استقبال چشمگیر علاقه‌مندان موبایل از رویداد ایران موبایل سامیت

این رویداد که در روزهای پایانی بهار 98 در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار شد قرار است در سال‌های آینده به طور مستمر نیز به کار خود ادامه دهد.

آیا این مقاله نیاز شما را برطرف کرد؟

برای امتیازدهی روی ستاره‌ها کلیک کنید

میانگین 0 / 5. تعداد آرا 0

اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می‌دهید