جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

گزارش متریکس در نیمه اول سال 98 (فروردین تا شهریور 1398) + [دانلود فایل گزارش]

فهرست محتوا

پلتفرم متریکس به عنوان ترکر پیشگام ایرانی اولین گزارش عملکرد خود را که به جرأت می‌توان گفت اولین گزارش در نوع خود در ایران است منتشر کرد. این گزارش برای هر تبلیغ دهنده‌ای راهگشا است تا با داشتن چشم‌انداز به بازار نوپای اپلیکیشن‌های ایرانی گام بردارد. در این گزارش، آمار بازاریابی اپلیکیشن‌های ثبت شده در پلتفرم متریکس از زوایای مختلف در شش ماه اول سال 98 ارائه شده است. برای حفاظت از اطلاعات کاربران، تمام آمارها تنها به صورت درصد و بدون ذکر نام اپلیکیشن‌ها ارائه شده است.

گزارش Adjust از وضعیت اپلیکیشن مارکتینگ در سال 2018 + [اینفوگرافیک]
بخوانید

دسته اپلیکیشن‌های بررسی شده در این گزارش شامل موارد زیر است:

  • بازی‌ها
  • ابزارها و کاربردی
  • ارتباطات و شبکه اجتماعی
  • امور مالی
  • سرگرمی و موسیقی
  • کسب‌وکار
  • خرید ، سبک زندگی و خوراک
  • سفر و حمل‌ونقل
  • سایر موارد: آموزش، اخبار، سلامت، تناسب اندام و ورزش

در گزارش نیمه اول سال 98 خواهید دید:

  • میزان کل نصب‌های ارگانیک و غیر ارگانیک اپلیکیشن‌ها
  • میزان نصب‌های ارگانیک و غیر ارگانیک به تفکیک دسته‌های مختلف اپلیکیشن
  • میزان نصب دسته‌های مختلف اپلیکیشن به تفکیک منابع جذب کاربر
  • نرخ تبدیل کلیک به نصب در دسته‌های مختلف اپلیکیشن
  • توزیع انواع تقلب موبایلی شناسایی شده در نصب اپلیکیشن‌ها
  • نرخ بازگشت کاربران به اپلیکیشن در هفته‌های پس از نصب
  • مدت زمان تعامل کاربران با دسته‌های مختلف اپلیکیشن
  • توزیع جغرافیایی کاربران
  • توزیع کاربران اپلیکیشن به تفکیک نسخه‌های سیستم عامل اندروید
  • تغییرات نسخه سیستم عامل اندروید در طی زمان
  • توزیع کاربران اپلیکیشن‌ها به تفکیک اپراتورهای تلفن همراه
  • توزیع کاربران اپلیکیشن‌ها به تفکیک برند دستگاه
  • توزیع کاربران اپلیکیشن‌ها به تفکیک مدل های پر استفاده تلفن همراه

 

گزارش اپس فلایر از وضعیت تقلب موبایلی در نیمه اول سال 2019 + [اینفوگرافیک]
بخوانید

مطالعه گزارش متریکس در نیمه اول سال 98 برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه این گزارش به این دسته از افراد کمک می‌کند تا با هوشمندی شاهد رشد اپلیکیشن خود باشند:

  • صاحبان اپلیکیشن‌ها در هر دسته و با هر تعداد نصب روزانه و کاربر فعال
  • تبلیغ‌دهندگان اپلیکیشن در عرصه تبلیغات موبایلی
  • علاقه‌مندان به حوزه دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال
  • دانشجویان حوزه‌های مرتبط با بازاریابی موبایلی
  • مدیران و کارشناسان بازاریابی

امیدواریم با انتشار این گزارش گامی مؤثر در جهت شناخت بیشتر و شفاف‌تر بازار نوپای اپلیکیشن‌های ایرانی برداریم و به صاحبان کسب‌وکارهای مبتنی بر اپلیکیشن در ایران کمک کنیم تا تصمیمات بهتری در مورد کمپین‌های تبلیغات موبایلی خود بگیرند.

پلتفرم آنالیز موبایل مارکتینگ متریکس

متریکس پلتفرم قدرتمند آنالیز موبایل مارکتینگ است. هدف متریکس کمک به صاحبان اپلیکیشن‌های موبایل برای شناسایی کاربران و بهینه‌سازی بودجه و فرایند جذب و نگهداری کاربر است. متریکس با ارائه گزارش‌های آماری دقیق و کمّی به شفاف‌سازی ارتباط تبلیغ دهندگان و ناشران تبلیغات کمک می‌کند.

 

آیا این مقاله نیاز شما را برطرف کرد؟

برای امتیازدهی روی ستاره‌ها کلیک کنید

میانگین 0 / 5. تعداد آرا 0

اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می‌دهید