جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آغاز همکاری متریکس و TrafficGuard برای مقابله با تقلب موبایلی

فهرست محتوا

شرکت متریکس در همکاری جدید خود با شرکت استرالیایی TrafficGuard قصد دارد سرویس شناسایی و مقابله با تقلب خود را با کیفیت بیشتر و بهتری انجام دهد.

پلتفرم متریکس به تازگی همکاری راهبردی جدیدی را با یکی از متخصصان خارجی مقابله با تقلب موبایلی به نام TrafficGuard آغاز کرده است.

TrafficGuard یک شرکت شناسایی تقلب‌ در صنعت تبلیغات آنلاین و مستقر در شهر پرت استرالیا است. بر اساس این قرارداد، هر دو طرف به مدت 2 سال، نصب‌ها و کلیک‌ها را با هدف شناسایی بهتر تقلب کنترل و نظارت می‌کنند. این آخرین اقدام متریکس برای تأمین بهترین کیفیت و شفافیت در مقابله با تقلب موبایلی برای اپلیکیشن‌های مشتریان خود است.

با افزایش تقلب موبایلی در صنعت تبلیغات تا امروز و روند رو به رشد آن در سال‌های آینده پیشبینی می‌شود که تبلیغ دهندگان، میلیاردها دلار در اقدامات صورت گرفته از سوی متخلفان از دست بدهند. همچنین پس از تحریم کسب‌و‌کارهای بازاریابی دیجیتال توسط شرکت Adjust، متریکس می‌کوشد با ارائه سرویس بومی خود نه تنها هیچ هزینه اضافی برای خدمت شناسایی و حذف تقلب دریافت نکند بلکه آن را در قالب همکاری مشترک با یک نیروی خارجی معتبر انجام دهد.

به گفته Mathew Ratty، سرپرست ارشد اجرایی در شرکت مادر (Adveritas Limited)، تقلب موبایلی صرفاً بودجه‌های موبایلی را هدر نمی‌دهد، بلکه با محدود کردن عملکرد کلی تبلیغات و کاهش دادن میزان بازگشت سرمایه، سرعت بهینه‌سازی شبکه‌های تبلیغاتی را نیز محدود می‌کند.

بر اساس این همکاری، هر دو طرف امیدوار هستند تا بتوانند کیفیت و شفافیت بیشتری را در راستای شناسایی و حذف تقلب موبایلی انجام دهند.

Metrix Enters Strategic Partnership with TrafficGuard to Fight Fraud

Metrix is excited to announce this strategic partnership strengthening its commitment to fight ad fraud. As a result, Metrix’s clients will be protected against ad fraud by the Australian company, TrafficGuard.

TrafficGuard provides sophisticated fraud prevention for digital advertising at the impression, click, and conversion levels. Metrix’s clients will benefit from Trafficguard’s surgical approach to fraud prevention enabling it to reliably remove invalid traffic before attribution. This means both advertisers and traffic sources can optimize fast to drive superior returns on ad spend; effectively scaling campaigns on legitimately high-performing traffic sources.

“We are delighted to now be running TrafficGuard across all of our client traffic,” explained Metrix CEO Sadegh Mohsennia. “As a measurement platform, we want to make sure advertising attribution is accurate and our clients are protected from fraud. Working with TrafficGuard to protect our clients’ ad spend is going to be a strong selling point for Metrix as we grow.”

“Mobile ad fraud is a rapidly growing, global problem. While many measurement platforms charge additional fees to protect their clients from fraud, Metrix is removing fraud as part of their service. We are delighted to help Metrix protect their clients,” says TrafficGuard’s Chief Executive Officer, Mathew Ratty. “Their proactive approach to fighting fraud aligns strongly with our mission to drive trust and transparency in the digital advertising ecosystem.”

لینک این خبر را در وبسایت TrafficGuard بخوانید.

آیا این مقاله نیاز شما را برطرف کرد؟

برای امتیازدهی روی ستاره‌ها کلیک کنید

میانگین / 5. تعداد آرا

اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می‌دهید