پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران، ITE 2019 در روزهای ۲۸ تا ۳۰ آبان ۱۳۹۸ در مجتمع نمایشگاهی گفتگو واقع در بوستان گفتگوی تهران برگزار شد. متریکس به عنوان یکی از غرفهداران این نمایشگاه میزبان بسیاری از علاقهمندان حوزه موبایل و نیز دستاندرکاران عرصه مالی و بانکی بود. در حاشیه نمایشگاه نیز، صادق محسن نیا، مدیر عامل متریکس به ارائه و معرفی متریکس به عنوان یک محصول در زمینه آنالیز موبایل مارکتینگ پرداخت.
این نمایشگاه که به رغم قطعی اینترنت و بروز حوادث ناگوار در کشور، به قوت خود برگزار شد بزرگترین گردهمایی فعالان حوزههای مختلف از جمله شرکتهای پرداخت و استارتاپها است و این بار میزبان بیش از ۲۰۰ سازمان، بانک، شرکت فناوری و استارتاپی بود.
در غرفه متریکس در نمایشگاه تراکنش ایران چه خبر بود؟
در این نمایشگاه سه روزه، متریکس به عنوان یک محصول اثرگذار در ارائه راهکارهای فناورانه به اپلیکیشنهای فعال در حوزه بانکی، مالی و پرداخت با اقبال خوبی از سوی علاقهمندان به پیشرفتهای تکنولوژیک در زمینه تبلیغات و بازاریابی موبایلی روبرو شد. از جمله سرویسهای پلتفرم متریکس که به طور ویژه برای اپلیکیشنهای مورد نظر سودمند است:
- مشاهده منبع جذب کاربران به تفکیک استور
- شمارش نصبهای حاصل از گوگل ادز و سرچ ادز کافه بازار
- شمارش نصبهای حاصل از کدهای دستوری USSD
- پشتیبانی از Deep Linking
- پیشگیری از تراکنشهای غیر واقعی
- شناسایی کلیکها و نصبهای تقلبی
- پیشگیری از نصبهای شبیهسازی شده
- مشاهده جزئیات رفتار کاربران در اپلیکیشن
- رصد درآمد کاربران از کانالهای تبلیغاتی
- رصد حذف و نصب مجدد اپلیکیشن
- یکپارچه سازی سرور با سرور برای ارسال مستقیم دادههای رخداد تراکنشها از سرور تبلیغ دهنده به متریکس
در ادامه گوشههایی از این رویداد را مشاهده خواهید کرد:
متریکس به عنوان پلتفرم پیشگام در زمینه آنالیز موبایل مارکتینگ میکوشد با ارائه سرویسهای متنوع، نیازهای جامعه پرداخت الکترونیک و فین تک ایران را مرتفع نماید. برای آشنایی با دیگر خدمات متریکس بخش اخبار بلاگ را دنبال کنید.
نظر شما نظر خود را وارد نمایید