جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پوشه به متریکس پیوست!

فهرست محتوا

متریکس اولین پلتفرم یکپارچه اتریبیوشن و اتومیشن در ایران است که به تازگی پوشه به آن پیوسته است و از این پس پوشه به عنوان کانال اختصاصی ارسال خودکار پیام در محصول اتومیشن متریکس، به ارائه خدمات خود به مشتریان ادامه خواهد داد.

درباره‌ی پوشه

پوشه یک سرویس ارسال خودکار پیام به مشتریان در بستر وب و موبایل است که از سال ۹۴ فعالیتش را به عنوان زیرساخت ارسال پوش‌نوتیفیکیشن شروع کرد و به مرور جای خودش را بین صاحبان اپلیکیشن و وب‌سایت باز کرد و تبدیل به سرویسی پرطرفدار شد.

کسب‌و‌کارها با استفاده از سرویس پوشه و با ارسال خودکار پیام‌های شخصی‌سازی شده در بهترین زمان، می‌توانند مشتریان فعلی‌شان را حفظ و نرخ بازگشت آنها را افزایش دهند؛ آنها این پیام‌های خودکار را می‌توانند از طریق کانال‌های پوش نوتیفیکیشن، اس‌ام‌اس، ایمیل و پیام‌های درون برنامه‌ای ارسال کنند.

هر آنچه باید درباره‌ی پوش نوتیفیکیشن (Push Notification) بدانید!
بخوانید

با پیوستن پوشه به متریکس، از این پس مشتریان می‌توانند از مزیت‌هایی که در ادامه توضیح داده شده بهرمند شوند:

در متریکس برای استفاده از خدمات اتریبیوشن و اتومیشن یک SDK یکپارچه طراحی شده است؛ یعنی کسب‌و‌کارها برای استفاده از تمامی خدمات اتریبیوشن و اتومیشن در پنل متریکس، تنها یک SDK را پیاده‌سازی می‌کنند، همچنین آنها با پیاده‌سازی این SDK  می‌توانند از سایر ابزارهای مارکتینگ اتومیشن مانند ساخت جرنی و سگمنتیشن و .. نیز بهره‌مند ‌شوند و از داده‌های اتریبیوشن نیز در بخش‌های مختلف مانند بخش‌بندی مشتریانشان استفاده کنند.

درنهایت کسب‌و‌کارها با استفاده از خدمات اتریبیوشن و اتومیشن به طور هم‌زمان، پیام درست را در زمان درست و به مخاطب درست می‌رسانند.

درواقع می‌توان گفت پیوستن پوشه به متریکس، امکان ایجاد یک تعامل داده محور را برای دیجیتال‌مارکترها فراهم کرده تا بتوانند به راحتی و تنها در یک پنل، تمام فعالیت‌‌ و اقدامات مشتریان خود را رصد کنند و بر اساس آن، با مشتریان خود یک تعامل شخصی‌سازی شده بسازند.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با پشتیبانی متریکس در ارتباط باشید.

آیا این مقاله نیاز شما را برطرف کرد؟

برای امتیازدهی روی ستاره‌ها کلیک کنید

میانگین 0 / 5. تعداد آرا 0

اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می‌دهید